REAL-PhD

Items where Subject is "L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: Thesis
Number of items at this level: 21.

Thesis

Aziez, Feisal (2021) The long-term impact of learner-learner interaction on L2 English development. PhD thesis, Pannon Egyetem.

Bánki, Tímea (2022) A spanyol és a magyar nyelv információs szerkezetének összehasonlítása és ennek pedagógiai vetülete. PhD thesis, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Failasofah, Failasofah (2021) Foreign language teachers’ attitudes towards multilingual pedagogy in Indonesia: an explanatory sequential study. PhD thesis, Pannon Egyetem.

Fekete, Zoltán (2023) A papi spiritualitás elsajátítása a Pécsi Papnevelő Intézet képzési rendszerében 1917 és 1951 között. PhD thesis, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Hős, Csaba (2018) Csikesz Sándor lelkipásztori eszményképének elemei a lelkipásztori munkában és lelkésznevelésben. PhD thesis, Károli Gáspár Református Egyetem.

Keresztes, Éva Réka (2017) Az oktatási befektetések kiemelt szerepe a felsőoktatás versenyképességében. PhD thesis, Szent István Egyetem (2000-2020).

Lengyel, Zsófia (2021) Bilingual written word recognition of learners of English in a vocational secondary school. PhD thesis, Pannon Egyetem.

Medvegy, Zoltán (2024) A sakkozás pedagógiai és döntéselméleti hatásainak vizsgálata. PhD thesis, Magyar Testnevelési és Sporttudományi Egyetem.

Molnár, Claudia (2021) How effective are Teacher Education courses in developing confident, communicative language teachers? PhD thesis, Pannon Egyetem.

Mondok, Anita (2016) Turisztikai szakemberképzés helyzetének elemzése és fejlesztésének lehetőségei a magyar felsőoktatásban = Analysis of tourism professionals’ tuition and possibilities in development in the Hungarian tertiary education. PhD thesis, Pannon Egyetem.

Nshiwi, Darin (2021) The effect of metalinguistic awareness and the previously learned foreign languages on fourth language acquisition by adult learners. PhD thesis, Pannon Egyetem.

Pángyánszky, Ágnes (2015) Tanítás és tanulás felnőttkorban. PhD thesis, Evangélikus Hittudományi Egyetem.

Selmecziné Lois, Márta (2022) Magyar anyanyelvű felnőtt nyelvtanulók idegennyelv-tanulásról és anyanyelvről szóló nézetei és azok összefüggései. PhD thesis, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Simon, Attila (2019) A szexuálpedagógia komprehenzív programjának reflexiói teológiai és valláspedagógiai kontextusban. PhD thesis, Evangélikus Hittudományi Egyetem.

Szontagh, Pál Iván (2018) Érték, rend, értékrend. A keresztény pedagógusokkal szemben támasztott minőségi és etikai elvárások valamint azok kodifikációs problémái. PhD thesis, Károli Gáspár Református Egyetem.

Sántha-Malomsoki, Ágnes (2021) A mixed-methods study on verbal abilities and cognitive flexibility of Hungarian learners in clil and general language programmes. PhD thesis, Pannon Egyetem.

Thoma, László Róbert (2019) Az önértékelés jelentősége a valláspedagógiában - Különös tekintettel a serdülőkorú fiatalok keresztyén nevelésére a hit- és erkölcstanórán. PhD thesis, Károli Gáspár Református Egyetem.

Tóth, János, ifj. (2017) A labdarúgó mérkőzéseken megjelenő technikai elemek összehasonlító vizsgálata magyar és nemzetközi vonatkozásban. PhD thesis, Testnevelési Egyetem.

Törő, András (2020) A papnevelés és a papnevelő intézetek új dimenziója: a propedeutikum. PhD thesis, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Varga, Attila (2024) Az infokommunikációs eszközök hatása a testnevelés tanítási-tanulási folyamataira. PhD thesis, Magyar Testnevelési és Sporttudományi Egyetem.

Varga, Dániel (2019) Az edzők pedagógiai nézetei a magyarországi labdarúgó akadémiákon. PhD thesis, Testnevelési Egyetem.

This list was generated on Sat Nov 23 16:06:51 2024 CET.