REAL-PhD

A marketing és a kutatás fejlesztés integrációja a termék sikerességének meghatározására

Hegyi, Adrienn (2015) A marketing és a kutatás fejlesztés integrációja a termék sikerességének meghatározására. PhD thesis, Szent István Egyetem (2000-2020).

[img]
Preview
Text (Disszertáció)
Hegyi_Adrienn_ertekezes_DOI.pdf

Download (12MB) | Preview
[img]
Preview
Text (Tézisek)
Hegyi_Adrienn_tezis.pdf

Download (1MB) | Preview
[img]
Preview
Text (Thesis)
Hegyi_Adrienn_thesis.pdf

Download (1MB) | Preview
Supervisor name: Lehota, József and Sebők, András
DOI identifier : 10.14751/SZIE.2015.010
Item Type: Thesis (PhD)
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HB Economic Theory / közgazdaságtudomány
H Social Sciences / társadalomtudományok > HD Industries. Land use. Labor / ipar, földhasználat, munkaügy > HD1 Industries / ipar > HD14 Management. Industrial Management / ügyvitel, igazgatás
Depositing User: xDávid Alex xSzendefy
Date Deposited: 08 Dec 2022 11:27
Last Modified: 08 Dec 2022 11:27
URI: http://real-phd.mtak.hu/id/eprint/1228

Actions (login required)

Edit Item Edit Item