Number of items at this level: 9.
Thesis
Birne, Stefan
(2023)
Digitalmedialer Informationsüberfluss und die Auswirkungen auf Konsumenten : Entwicklung eines Vorgehensmodells zur zielgerichteten Sender-Empfänger-Kommunikation.
PhD thesis, Andrássy Gyula Budapesti Német Nyelvű Egyetem.
Csomós, Tamás
(2014)
Információs rendszerek alkalmazásának korlátai és lehetőségei az Észak-magyarországi régió mezőgazdasági termelőinek körében.
PhD thesis, Szent István Egyetem (2000-2020).
Ganie, Aadil Gani
(2024)
Investigating the dynamic connection between language and social media in sentiment analysis.
PhD thesis, Miskolci Egyetem.
Kariman, Somayeh
(2024)
Managing acculturative stress and improving intercultural communication skills through transformational leadership : the Case of University of Miskolc.
PhD thesis, Miskolci Egyetem.
Kepe, Nóra
(2020)
A közösségi média önimádó embere : Technológiai emberkép a 21. században.
PhD thesis, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Lehrner, Stefan
(2023)
Campaigning 2.0 : Wie Parteien Social Media im Wahlkampf verwenden.
PhD thesis, Andrássy Gyula Budapesti Német Nyelvű Egyetem.
Pozdena, Emese
(2023)
Nemzetközi porondon is jól TEDd! : A nemzetközi kommunikáció kulturális sajátosságainak manifesztálódása a gazdasági témájú, magyar és amerikai TED beszédekben.
PhD thesis, Pannon Egyetem.
Reicher, Regina Zsuzsánna
(2014)
CRM informatikai rendszer bevezetésének és működtetésének vállalati problémái a magyar KKV-k körében.
PhD thesis, Szent István Egyetem (2000-2020).
Semeginé Tariszka, Éva
(2014)
A szervezeti belső kommunikáció rendszerének korszerű kialakítása.
PhD thesis, Szent István Egyetem (2000-2020).
This list was generated on Sat Mar 8 08:11:46 2025 CET.