Number of items at this level: 9.
B
Birne, Stefan
(2023)
Digitalmedialer Informationsüberfluss und die Auswirkungen auf Konsumenten : Entwicklung eines Vorgehensmodells zur zielgerichteten Sender-Empfänger-Kommunikation.
PhD thesis, Andrássy Gyula Budapesti Német Nyelvű Egyetem.
C
Csomós, Tamás
(2014)
Információs rendszerek alkalmazásának korlátai és lehetőségei az Észak-magyarországi régió mezőgazdasági termelőinek körében.
PhD thesis, Szent István Egyetem (2000-2020).
G
Ganie, Aadil Gani
(2024)
Investigating the dynamic connection between language and social media in sentiment analysis.
PhD thesis, Miskolci Egyetem.
K
Kariman, Somayeh
(2024)
Managing acculturative stress and improving intercultural communication skills through transformational leadership : the Case of University of Miskolc.
PhD thesis, Miskolci Egyetem.
Kepe, Nóra
(2020)
A közösségi média önimádó embere : Technológiai emberkép a 21. században.
PhD thesis, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
L
Lehrner, Stefan
(2023)
Campaigning 2.0 : Wie Parteien Social Media im Wahlkampf verwenden.
PhD thesis, Andrássy Gyula Budapesti Német Nyelvű Egyetem.
P
Pozdena, Emese
(2023)
Nemzetközi porondon is jól TEDd! : A nemzetközi kommunikáció kulturális sajátosságainak manifesztálódása a gazdasági témájú, magyar és amerikai TED beszédekben.
PhD thesis, Pannon Egyetem.
R
Reicher, Regina Zsuzsánna
(2014)
CRM informatikai rendszer bevezetésének és működtetésének vállalati problémái a magyar KKV-k körében.
PhD thesis, Szent István Egyetem (2000-2020).
S
Semeginé Tariszka, Éva
(2014)
A szervezeti belső kommunikáció rendszerének korszerű kialakítása.
PhD thesis, Szent István Egyetem (2000-2020).
This list was generated on Thu Dec 19 08:56:24 2024 CET.