Number of items at this level: 18.
A
Aziez, Feisal
(2021)
The long-term impact of learner-learner interaction on L2 English development.
PhD thesis, Pannon Egyetem.
B
Bánki, Tímea
(2022)
A spanyol és a magyar nyelv információs szerkezetének összehasonlítása és ennek pedagógiai vetülete.
PhD thesis, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
F
Failasofah, Failasofah
(2021)
Foreign language teachers’ attitudes towards multilingual pedagogy in Indonesia: an explanatory sequential study.
PhD thesis, Pannon Egyetem.
Fekete, Zoltán
(2023)
A papi spiritualitás elsajátítása a Pécsi Papnevelő Intézet képzési rendszerében 1917 és 1951 között.
PhD thesis, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
H
Hős, Csaba
(2018)
Csikesz Sándor lelkipásztori eszményképének elemei a lelkipásztori munkában és lelkésznevelésben.
PhD thesis, Károli Gáspár Református Egyetem.
K
Keresztes, Éva Réka
(2017)
Az oktatási befektetések kiemelt szerepe a felsőoktatás versenyképességében.
PhD thesis, Szent István Egyetem (2000-2020).
L
Lengyel, Zsófia
(2021)
Bilingual written word recognition of learners of English in a vocational secondary school.
PhD thesis, Pannon Egyetem.
M
Molnár, Claudia
(2021)
How effective are Teacher Education courses in developing confident, communicative language teachers?
PhD thesis, Pannon Egyetem.
Mondok, Anita
(2016)
Turisztikai szakemberképzés helyzetének elemzése és fejlesztésének lehetőségei a magyar felsőoktatásban = Analysis of tourism professionals’ tuition and possibilities in development in the Hungarian tertiary education.
PhD thesis, Pannon Egyetem.
N
Nshiwi, Darin
(2021)
The effect of metalinguistic awareness and the previously learned foreign languages on fourth language acquisition by adult learners.
PhD thesis, Pannon Egyetem.
P
Pángyánszky, Ágnes
(2015)
Tanítás és tanulás felnőttkorban.
PhD thesis, Evangélikus Hittudományi Egyetem.
S
Simon, Attila
(2019)
A szexuálpedagógia komprehenzív programjának reflexiói teológiai és valláspedagógiai kontextusban.
PhD thesis, Evangélikus Hittudományi Egyetem.
Szontagh, Pál Iván
(2018)
Érték, rend, értékrend. A keresztény pedagógusokkal szemben támasztott minőségi és etikai elvárások valamint azok kodifikációs problémái.
PhD thesis, Károli Gáspár Református Egyetem.
Sántha-Malomsoki, Ágnes
(2021)
A mixed-methods study on verbal abilities and cognitive flexibility of Hungarian learners in clil and general language programmes.
PhD thesis, Pannon Egyetem.
T
Thoma, László Róbert
(2019)
Az önértékelés jelentősége a valláspedagógiában - Különös tekintettel a serdülőkorú fiatalok keresztyén nevelésére a hit- és erkölcstanórán.
PhD thesis, Károli Gáspár Református Egyetem.
Tóth, János, ifj.
(2017)
A labdarúgó mérkőzéseken megjelenő technikai elemek összehasonlító vizsgálata magyar és nemzetközi vonatkozásban.
PhD thesis, Testnevelési Egyetem.
Törő, András
(2020)
A papnevelés és a papnevelő intézetek új dimenziója: a propedeutikum.
PhD thesis, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
V
Varga, Dániel
(2019)
Az edzők pedagógiai nézetei a magyarországi labdarúgó akadémiákon.
PhD thesis, Testnevelési Egyetem.
This list was generated on Mon Sep 25 08:59:10 2023 CEST.