REAL-PhD

Items where Subject is "L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: A | B | F | H | L | M | N | P | S | T | V
Number of items at this level: 16.

A

Aziez, Feisal (2021) The long-term impact of learner-learner interaction on L2 English development. PhD thesis, Pannon Egyetem.

B

Bánki, Tímea (2022) A spanyol és a magyar nyelv információs szerkezetének összehasonlítása és ennek pedagógiai vetülete. PhD thesis, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

F

Failasofah, Failasofah (2021) Foreign language teachers’ attitudes towards multilingual pedagogy in Indonesia: an explanatory sequential study. PhD thesis, Pannon Egyetem.

H

Hős, Csaba (2018) Csikesz Sándor lelkipásztori eszményképének elemei a lelkipásztori munkában és lelkésznevelésben. PhD thesis, Károli Gáspár Református Egyetem.

L

Lengyel, Zsófia (2021) Bilingual written word recognition of learners of English in a vocational secondary school. PhD thesis, Pannon Egyetem.

M

Molnár, Claudia (2021) How effective are Teacher Education courses in developing confident, communicative language teachers? PhD thesis, Pannon Egyetem.

Mondok, Anita (2016) Turisztikai szakemberképzés helyzetének elemzése és fejlesztésének lehetőségei a magyar felsőoktatásban = Analysis of tourism professionals’ tuition and possibilities in development in the Hungarian tertiary education. PhD thesis, Pannon Egyetem.

N

Nshiwi, Darin (2021) The effect of metalinguistic awareness and the previously learned foreign languages on fourth language acquisition by adult learners. PhD thesis, Pannon Egyetem.

P

Pángyánszky, Ágnes (2015) Tanítás és tanulás felnőttkorban. PhD thesis, Evangélikus Hittudományi Egyetem.

S

Simon, Attila (2019) A szexuálpedagógia komprehenzív programjának reflexiói teológiai és valláspedagógiai kontextusban. PhD thesis, Evangélikus Hittudományi Egyetem.

Szontagh, Pál Iván (2018) Érték, rend, értékrend. A keresztény pedagógusokkal szemben támasztott minőségi és etikai elvárások valamint azok kodifikációs problémái. PhD thesis, Károli Gáspár Református Egyetem.

Sántha-Malomsoki, Ágnes (2021) A mixed-methods study on verbal abilities and cognitive flexibility of Hungarian learners in clil and general language programmes. PhD thesis, Pannon Egyetem.

T

Thoma, László Róbert (2019) Az önértékelés jelentősége a valláspedagógiában - Különös tekintettel a serdülőkorú fiatalok keresztyén nevelésére a hit- és erkölcstanórán. PhD thesis, Károli Gáspár Református Egyetem.

Tóth, János, ifj. (2017) A labdarúgó mérkőzéseken megjelenő technikai elemek összehasonlító vizsgálata magyar és nemzetközi vonatkozásban. PhD thesis, Testnevelési Egyetem.

Törő, András (2020) A papnevelés és a papnevelő intézetek új dimenziója: a propedeutikum. PhD thesis, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

V

Varga, Dániel (2019) Az edzők pedagógiai nézetei a magyarországi labdarúgó akadémiákon. PhD thesis, Testnevelési Egyetem.

This list was generated on Thu Jul 7 12:47:29 2022 CEST.