REAL-PhD

Browse by University

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: No Grouping | Creators | Item Type
Number of items: 22.

Bollók, Sándor (2016) A szociális test normatív hatása a sportolási és drogfogyasztási szokások alakulására 17-19 éves tanulók körében. PhD thesis, Testnevelési Egyetem.

Bosnyák, Edit Ilona (2017) Magyar élsportolók gén polimorfizmus-mintázatának vizsgálata. PhD thesis, Testnevelési Egyetem.

Csajági, Eszter (2016) A szív edzésadaptációja a sportágak dinamikus-statikus beosztásának függvényében, valamint az edzésciklusok hatása a kardiális adaptációra. PhD thesis, Testnevelési Egyetem.

Csáki, István (2017) A magyar elitképzésben résztvevő utánpótlás korú labdarúgók poszt és korosztályspecifikus vizsgálata. PhD thesis, Testnevelési Egyetem.

Edvy, László (2017) A felsőoktatás szerepvállalása a hallgatók életminőségét megalapozó egészségfejlesztésben. Modellprogram fejlesztése a Pannon Egyetemen. PhD thesis, Testnevelési Egyetem.

Gombás, Judit (2017) Budapesten élő, 18-65 év közötti látássérült személyek szabadidő-sportolási szokásainak, és a szabadidősport látássérültek számára akadálymentes hozzáférésének vizsgálata. PhD thesis, Testnevelési Egyetem.

Kalmár, Zsuzsanna (2015) Az utánpótlás és felnőtt válogatott tornásznők tornaspecifikus attitűdjei és személyiség jellemzői hazai, illetve nemzetközi összehasonlításban. PhD thesis, Testnevelési Egyetem.

Kopkáné Plachy, Judit (2015) A rendszeres fizikai aktivitás hatása az idős kori függetlenség megőrzésére 60 év fölötti nők esetében: randomizált kontrollált kísérlet. PhD thesis, Testnevelési Egyetem.

Mohamadinejad, Azadeh (2014) Assessment of Coaches’ Knowledge Regarding Their Legal Duties toward Athletes. PhD thesis, Testnevelési Egyetem.

Mosaferi Ziaaldini, Mohammad (2015) Effect of endurance exercise alone and in combination with IGF-1 administration on cellular markers involved in sarcopenia. PhD thesis, Testnevelési Egyetem.

Németh, Endre (2015) Küzdősportolók edzettségi állapotának csoportos és individuális diagnosztikai jellemzése. PhD thesis, Testnevelési Egyetem.

Oláh, Gábor (2016) Differentiation-associated Downregulation of Poly(ADP-Ribose) Polymerase-1 (PARP-1) Expression in Skeletal Muscle Increases Its Resistance to Oxidative Stress. PhD thesis, Testnevelési Egyetem.

Protzner, Anna Gabriella (2017) Élsportolók neurotranszmitter és vazokonstriktor peptid válasza futószalagon végzett terheléses vizsgálatra. PhD thesis, Testnevelési Egyetem.

Szabó, Eszter (2016) Ép értelmű és tanulásban akadályozott kisiskolások testi fejlettsége és motoros teljesítménye. PhD thesis, Testnevelési Egyetem.

Szauder, Ipoly (2015) Állóképességi és erősportolók vizsgálata modern echokardiográfiás (speckle tracking) módszerekkel. PhD thesis, Testnevelési Egyetem.

Sztankovics, Ágnes (2017) Éjszakai sport a gyermekvédelem tükrében – Az éjféli pingpongbajnokság, a prevenció egyik lehetséges eszközének bemutatása és hatékonyságvizsgálata. PhD thesis, Testnevelési Egyetem.

Szűcs, Linda (2015) The role of resveratrol treatment and regular physical activity on sirtuins in brain of rats artificially selected for intrinsic aerobic running capacity. PhD thesis, Testnevelési Egyetem.

Tóth, János, ifj. (2017) A labdarúgó mérkőzéseken megjelenő technikai elemek összehasonlító vizsgálata magyar és nemzetközi vonatkozásban. PhD thesis, Testnevelési Egyetem.

Ureczky, Dóra (2014) Az excentrikus edzés és az egésztest vibráció hatása az izom mikrostruktúrájára és az energia felhasználására. PhD thesis, Testnevelési Egyetem.

Vécseyné Kovách, Magdolna (2016) Effects of a six-month intervention program on physical functioning, quality of life, attitudes to ageing and assertiveness of older adults. PhD thesis, Testnevelési Egyetem.

Zalai, Dávid (2016) A motoros képességek több szempontú vizsgálata utánpótláskorú labdarúgók nyomon követéséhez. PhD thesis, Testnevelési Egyetem.

Ábrahám, Júlia (2017) Rekreációs kultúra a fogyasztói társadalomban. PhD thesis, Testnevelési Egyetem.

This list was generated on Thu Dec 14 11:17:50 2017 CET.