REAL-PhD

A hazai kereskedelmi márkák vásárlói magatartását befolyásoló tényezőinek vizisgálata a napi fogyasztási cikkek piacán

Balló, Zsófia (2013) A hazai kereskedelmi márkák vásárlói magatartását befolyásoló tényezőinek vizisgálata a napi fogyasztási cikkek piacán. PhD thesis, Szent István Egyetem (2000-2020).

[img]
Preview
Text (Disszertáció)
Ballo_Zsofia_ertekezes_DOI.pdf

Download (1MB) | Preview
[img]
Preview
Text (Tézisek)
BALLO_ZSOFIA_PHD_TEZIS.pdf

Download (303kB) | Preview
[img]
Preview
Text (Thesis)
BALLO_ZSOFIA_PHD_THESIS.pdf

Download (240kB) | Preview
Supervisor name: Lehota, József
DOI identifier : 10.14751/SZIE.2013.001
Item Type: Thesis (PhD)
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HB Economic Theory / közgazdaságtudomány
Depositing User: Zsolt Baráth
Date Deposited: 28 Nov 2022 08:21
Last Modified: 09 Dec 2022 10:16
URI: http://real-phd.mtak.hu/id/eprint/1646

Actions (login required)

Edit Item Edit Item