REAL-PhD

A marketing-kontrolling alkalmazásának jelentősége a magyar kis- és közepes vállalkozások eredményességében

Katona, Ferenc (2015) A marketing-kontrolling alkalmazásának jelentősége a magyar kis- és közepes vállalkozások eredményességében. PhD thesis, Szent István Egyetem (2000-2020).

[img]
Preview
Text (Disszertáció)
Katona_Ferenc_ertekezes_DOI.pdf

Download (6MB) | Preview
[img]
Preview
Text (Tézisek)
Katona_Ferenc_tezis.pdf

Download (730kB) | Preview
[img]
Preview
Text (Thesis)
Katona_Ferenc_thesis.pdf

Download (239kB) | Preview
Supervisor name: Poór, József
DOI identifier : 10.14751/SZIE.2015.050
Item Type: Thesis (PhD)
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HB Economic Theory / közgazdaságtudomány
Depositing User: Zsolt Baráth
Date Deposited: 04 Nov 2022 10:41
Last Modified: 08 Dec 2022 15:31
URI: http://real-phd.mtak.hu/id/eprint/1348

Actions (login required)

Edit Item Edit Item