REAL-PhD

Strategy set by faith - Analyzing the marketing concepts of communities devoted to Krishna consciousness in Europe

Bence-Kiss, Krisztina (2021) Strategy set by faith - Analyzing the marketing concepts of communities devoted to Krishna consciousness in Europe. PhD thesis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

[img]
Preview
Text
1611575925-theses_krisztina_bence-kiss_2020_09_15_.pdf

Download (919kB) | Preview
[img]
Preview
Text
1611575925-tezisek_bence-kiss_krisztina_2020_09_15_.pdf

Download (1MB) | Preview
[img]
Preview
Text
1611575925-disszertacio_bence-kiss_krisztina_2020_09_15_.pdf

Download (2MB) | Preview
Supervisor name: Szigeti, Orsolya
DOI identifier : 10.17166/KE2021.002
Item Type: Thesis (PhD)
Additional Information: A hallgató a Kaposvári Egyetemen kezdte meg a tanulmányait, intézményi átalakulás miatt Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetemen fejezte be.
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion / filozófia, pszichológia, vallás > BL Religion / vallás
H Social Sciences / társadalomtudományok > HB Economic Theory / közgazdaságtudomány
SWORD Depositor: Software Sword MTMT
Depositing User: Software Sword MTMT
Date Deposited: 03 May 2021 11:58
Last Modified: 31 May 2021 09:41
URI: http://real-phd.mtak.hu/id/eprint/1004

Actions (login required)

Edit Item Edit Item